21 Mayıs 2009 Perşembe

Google Adwords

Google AdWords Nedir?

Google AdWords, bütçeniz ne olursa olsun Google'da ve reklam ortaklarında reklam yayınlamanın hızlı ve basit bir yoludur. AdWords reklamları, arama sonuçlarıyla birlikte Google'da ve büyüyen Google Ağı üzerinde bulunan, AOL, EarthLink, HowStuffWorks ve Blogger gibi arama ve içerik sitelerinde görüntülenir. Google'da yapılan aramalarla ve Google Ağında her gün görüntülenen sayfalarla Google AdWords reklamlarınız geniş bir hedef kitleye ulaşır.

Google'da ve arama ortaklarında yayınlanacak bir AdWords reklamı oluşturduğunuzda, reklamınızın görüneceği anahtar kelimeleri seçebilir ve her tıklama için ödemek istediğiniz maksimum tutarı belirtebilirsiniz. Yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ödeme yaparsınız.

İçerik Ağı'nda yayınlanacak bir AdWords reklamı oluşturduğunuzda, reklamınızın görünmesini istediğiniz içerik yerleşimlerini tam olarak seçebilir ya da içerik esaslı hedeflemenin anahtar kelimelerinizi içerikle eşlemesine izin verebilirsiniz. Her bir tıklama için (TBM) ya da reklamınızın her bin kez görüntülenişi için (BGBM teklifi olarak adlandırılır) ödeme yapabilirsiniz.

Hatta daha çok tasarruf etmeniz amacıyla AdWords İndirimcimiz, reklamınızın konumunu korumak için gereken en düşük maliyete ulaşmak üzere ödediğiniz gerçek tıklama başı maliyeti (TBM) otomatik olarak düşürür. AdWords İndirimcisi, hangi görüntüleme ya da teklif yöntemini seçtiğinize bakmaksızın çalışmaya devam eder.

AdWords'de minimum bir aylık ücret ödemek gerekmez - sadece çok düşük bir etkinleştirme ücreti alınır. Metin, resim ve video reklamlar olmak üzere çeşitli reklam biçimleri arasından seçim yaparsınız ve çevrimiçi hesabınızdaki Kontrol Merkezinizde bulunan raporları kullanarak reklamınızın performansını kolayca izleyebilirsiniz.

Google AdWords hakkında daha fazla bilgi edinmek veya reklamlarınızı oluşturmaya başlamak için AdWords ana sayfasını ziyaret edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder